loading...
خرید و فروش دستگاه کارتخوان در شیراز
ژانیا بازدید : 337 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی  ژانیا بزرگ ترین عرضه کننده انواع آل این وان نو و استوک در شیراز و تمام نقاط ایران مفتخر است خدمات بی نظیری را در زمینه فروش انواع سیستم آل این وان ارائه دهد.

برای کمک به تصمیم گیری بهتر شما در مورد خرید انواع آل این وان مورد استفاده  اطلاعات موردنیاز را ارائه می دهیم.

 

 خرید آنلاین از فروشگاه ژانیا

آل این وان چیست ؟

آل این وان به رایانه ای گفته میشود که کیس و مانیتور با هم ادغام شده است و کلیه قطعات سخت افزاری از جمله ، برد، گرافیک ، پردازنده ،رم و همچنین کلیه پورت های خروجی و ورودی در پشت مانیتور قرار گرفته است. آل این وان درواقع برای افرادی مناسب است که فضای زیادی در اختیار ندارند . این رایانه با نام هایی دیگری از جمله کامپیوترهای بدون کیس ، کامپیوتر های یکپارچه ، all in one  و Aio نیز شناخته میشوند.

این دستگاه ها نسبت به کامپیوتر های رومیزی ، مصرف برق کمتری داشته وفضای کمتری را نیز اشغال میکنند .

 

آل این وان اچ پی مدل Hp 8300 Core i5 Gen3-ram4-500GB-22 inch-USB3

کامپیوتر بدون کیس یا آل این وان مدل 8300 که ساخت شرکت اچ پی است مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که فضای زیادی در اختیار ندارند و صفحه نمایش 22 اینچی دارد. آل این وان کارکرده مدل HP 8300 دارای رم 4 گیگابایتی نسل سومی، پردازنده intel core i5، و 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. این سیستم با اشغال کمترین فضا و در اختیار قرار دادن کارایی مطلوب برای انواع محیط های خانگی و اداری و صنعتی و آموزشی می تواند انتخاب خوبی باشد.

 خرید آنلاین از فروشگاه ژانیا

 

آل این وان 21.5 اینچی اپل مدل Apple iMac A1311

کامپیوتر iMac اپل مدل A1311 یک انتخاب خارق العاده برای یک سیستم All In One است و دارای یک صفحه نمایش فوق العاده با وضوح ۲۱.۵ اینچ با کیفیت تصویر Full HD است و در شاسی iMac به صورت یکپارچه قرار گرفته است. این سیستم مجهز به سیستم عامل Mac OS X است و با پردازنده نسل سوم Intel Core i3 می تواند با سرعت ۲.۵۰ گیگاهرتز برنامه های دلخواهتان را اجرا کند که امکان انجام کارهای چند منظوره سنگین و بدون هیچ زحمتی را فراهم می آورد.

این سیستم iMac اپل دارای یک وب کم داخلی و میکروفون است تا بتوانید از ویدئو چت با خانواده و دوستانتان لذت ببرید .

با توجه به اینکه این سیستم ها جاگیر نیستند و دارای ظاهر بسیار زیبا و چشمگیری هستند می توانند گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع مصارف خانگی ، اداری و تجاری باشند .

 

اپل آی مک آل این وان مدل (A1224 (Apple i-mac all in one

معرفی آل این وان اپل (imac)

بدون شک تاکنون نام شرکت اپل را شنیده اید و یا حتی ممکن است یک یا چند محصول از این شرکت خریداری کرده باشید. شرکت اپل چندین نوع محصول روانه بازار کرده است که شناخته ترین محصول آن تلفن های هوشمند تحت عنوان آیفون می باشد.

شما میتوانید آل این وان های اپل را با سیستم عامل مورد نیاز خود (مکOS یا ویندوز 7 ، 8.1 یا 10) در فروشگاه اینترنتی ژانیا سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

کامپیوتر همه کاره ( کامپیوتر بدون کیس )  اپل مدل iMac A1224 دارای پردازنده اینتل Core 2 Dou با سرعت 2.4 گیگاهرتز است . این به این معنی است که 2 هسته پردازنده 64 بیتی به صورت مستقل بر روی یک چیپ قرار گرفته اند . در این آی مک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 ، حافظه کش 6 مگابایتی و 320 گیگابایت حافظه داخلی از نوع HDD تعبیه شده است .

نمایشگر این محصول LCD با ابعاد 20 اینچ و اندازه تصویر 1680x1050 و وضوح تصویر بسیار بالای HD است . در بالای نمایشگر وبکم و در داخل دستگاه و پشت صفحه نمایش اسپیکر استریو قرار گرفته است .

آی مک اپل A1224 فاقد بلوتوث است و کیبورد و موس ندارد .

 

اپل آی مک آل این وان مدل (A1224 (Apple i-mac all in one

کامپیوتر همه کاره ( کامپیوتر بدون کیس )  اپل مدل iMac A1224 دارای پردازنده اینتل Core 2 Dou با سرعت 2.4 گیگاهرتز است . این به این معنی است که 2 هسته پردازنده 64 بیتی به صورت مستقل بر روی یک چیپ قرار گرفته اند . در این آی مک رم 4 گیگابایتی از نوع DDR3 ، حافظه کش 6 مگابایتی و 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع HDD تعبیه شده است .

نمایشگر این محصول LCD با ابعاد 20 اینچ و اندازه تصویر 1366*768 پیکسل و وضوح تصویر بسیار بالای HD است . در بالای نمایشگر وبکم و در داخل دستگاه و پشت صفحه نمایش اسپیکر استریو قرار گرفته است .

 

آل این وان پگاترون ماندا پرو (M&A MandaPro 2150 i5)

سیستم آل این وان استوک از شرکت ام اند ای یا m&a که تخصص خود را در تولید آل این وان ثابت کرده است. مدل این سیستم همه کاره 2150 است و دارای لقب پگاترون می باشد .آل این وان استوک پگاترون 2150 دارای پردازنده Intel Core i5 نسل دوم، حافظه داخلی با ظرفیت 250 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی است. صفحه نمایش بزرگ 22 اینچی این All In One دارای کیفیت تصویر اچ دی است و همچنین قابلیت تاچ اسکرین یا صفحه نمایش لمسی را دارا است. پردازنده این کامپیوتر از عهده انجام محسابات روزانه بخوبی برخواهد آمد و همچنین با قابلیت ارتقاء خوبی که این کامپیوتر داراست می توان آن را برای اجرای کلیه نرم افزار های مهندسی و محاسباتی و همچنین طراحی و گرافیک بصورت سفارشی آماده کرد.

all-in-one-pegatron-mA.zhaniya.ir_.jpg

 

 خرید آنلاین از فروشگاه ژانیا

آل این وان پگاترون ماندا پرو (M&A MandaPro 2150 i3)

سیستم آل این وان M & A MandaPro 2150 یک All In One با صفحه نمایش لمسی و بزرگ ۲۳ اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی است که از سری محصولات آل این وان  M & A MandaPro 2150 با نام MandaPro شناخته می شود .

این All In One ها ظاهر ظریف و زیبایی دارند و مناسب سیستم های فروشگاهی و صندوق های حسابداری هستند . آل این وان های  M & A MandaPro 2150 توانسته اند به عنوان سیستم خانگی نیز جای خود را در منازل و شرکت ها به خوبی باز کنند .

آل این وان M & A MandaPro 2150   با پردازنده Core i3 نسل دو ، قابلیت ارتقاء هارد تا 2 ترابایت و یا تعویض با حافظه های پرسرعت SSd را دارد و می توان آن را برای اجرای روان کلیه نرم افزار های کاربردی ، حسابداری و گرافیک دو بعدی استفاده کرد .

 

 خرید آنلاین از فروشگاه ژانیا

آل این وان دل Dell-All in one )OptiPlex 9010 Core i5 Intel)

سیستم های ALL IN ONE مدل Optiplex از سری محصولات صنعتی و مقاوم کمپانی دل هستند که با برخورداری از قطعات کیفیت بالا و مقاوم و همچنین صفحه نمایش 23 اینچی فول اچ دی مات (غیرلمسی) ، یکی از پرفروش ترین محصولات این رده ، با قیمتی مناسب هستند.

صفحه نمایش واکنشگرا و منحصر بفرد

صفحه نمایشگر 23 اینچی (Full HD (1080p با امکان لمسی بودن صفحه نمایش، یک کیفیت فوق العاده در هنگام کار، تماشای فیلم کاربر می تواند تجربه کند.

امکان ده لمس همزمان و قدرت پاسخ گویی بسیار بالا در هنگام کار با صفحه نمایش لمسی این All In One یکی از ویژگی های خوب این محصول محسوب می شود.

قدرت پردازش بالا

سریع در همه چیز : قدرت پاسخ گویی بالا در پردازش نرم افزار ها، گوش دادن موسیقی، نمایش فیلم، به صورت هم همزمان با پردازنده قدرتمند  Intel® Core™ i5.

پاسخ سریع: پاسخگویی بسیار سریع در : بازی ها، نرم افزار ها، ویرایش تصاویر، موسیقی با پردازنده گرافیکی یک گیگابایتی  Intel HD graphics.

اتصال سریع و آسان: اتصال سریع به گوشی هوشمند، پرینتر، اسکنر و… دستگاه های دیگر با پورت USB3.0 و 2.0،پورت ورودی HDMI و خروجی HDMI برای اتصال به مانیتور های دیگر.

 

 

 

 خرید آنلاین از فروشگاه ژانیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 259
  • بازدید کلی : 1,987